aplikacja mobilna
Aplikacja centralna to pełna wersja oprogramowania CMMS Taurus zapewniająca dostęp do wszystkich funkcji i modułów oferowanych przez system. Na podstawie gromadzenia i przechowywania informacji dotyczących procesów związanych z utrzymaniem ruchu program umożliwia m.in. skuteczne zarządzanie działaniami i dokumentacją, planowanie zadań i zleceń, monitorowanie kosztów oraz pełną kontrolę nad zasobami (infrastrukturą) firmy wraz z magazynem części zamiennych.
Dostęp do Aplikacji centralnej odbywa się z poziomu komputera stacjonarnego lub laptopa i jest dedykowany dyrektorom, kierownikom oraz project managerom.
zarządzanie zadaniami i zleceniami
generowanie raportów
kontrolowanie kosztów
zarządzanie dokumentacją
monitorowanie zasobów firmy
planowanie i harmonogramowanie przeglądów, konserwacji i napraw
gromadzenie informacji związanych z utrzymaniem ruchu
aplikacja dla ekranów
Aplikacja mobilna to wersja oprogramowania CMMS Taurus dostosowana stricte do potrzeb działu utrzymania ruchu. Została zoptymalizowana tak, aby zapewnić szybką, intuicyjnąi wygodną obsługę na ekranach urządzeń mobilnych. W aplikacji mobilnej znajdują się najważniejsze moduły i elementy ułatwiające pracownikom wykonywanie codziennych obowiązków i zleceń, w tym sprawne zgłaszanie usterek i awarii.
Dostęp do Aplikacji mobilnej odbywa się z poziomu tabletu lub smartfonu i jest dedykowany personelowi UR w tym m.in. technikom, mechanikom, serwisantom, automatykom oraz wybranym pracownikom działu produkcji (np. operatorzy, brygadziści).
monitorowanie prac konserwacyjnych
rozwiązywanie zadań planowych
zgłaszanie usterek i awarii
rejestracja czasu reakcji i napraw
podgląd dokumentacji maszyn i historii awarii
kontrola stanów magazynowych
digitalizacja list kontrolnych
obsługa kodów kreskowych i QR
Aplikacja dla urządzeń o dużych wyświetlaczach i ekranów Andon jest przeznaczona do autonomicznego prezentowania danych. Umożliwia wizualizację wybranych informacji np. bieżącego statusu zgłoszeń serwisowych, stanu maszyn, postępu prac konserwacyjnych czy wybranych statystyk. Funkcjonalności tego systemu wizualizacji są zróżnicowane i mogą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb danej firmy.
Wyświetlanie danych z Aplikacji dla ekranów TV i Andon odbywa się z poziomu telewizora lub tablicy Andon i może odbywać się np. w halach zakładowych, pokojach UR, biurach dyrektorów.
aktualny status zgłoszeń serwisowych
stan realizacji działań konserwacyjnych
statystyki linii produkcyjnych
stan wybranych maszyn i urządzeń
kolejkowanie zadań